MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Aktuális

XXIV. Kutató Gyerekek Tudományos Konferenciája


Próbáld ki az első lépéseket a Nobel-díj felé vezető úton!


Jelentkezési határidő: 2024. november 5.

 

 

A XXIV. KGYTK módosított ütemezése

 

 1.      forduló

 

Dolgozatok feltöltése a honlapra, beérkezése postai úton az iskolába:

kgytk-zalaber.hu      8798 Zalabér Hunyadi u. 2.     2025. március 7. péntek

Meghosszabbítva betegségek miatt:   2025. március 14. péntek

Értesítés a továbbjutásról:                2025. március 27. csütörtök

 

2.      forduló

 

Videófelvételek megosztása:

kutatogyerekek@gmail.com                2025. április 4. péntek

Értesítés az eredményekről:                2025. április 14. hétfő

 

3.   3. forduló   

         

Rezümék feltöltése:

kutatogyerekek@gmail.com               2025. április 30. szerda

Országos döntő:                              2025. május 10. szombat

 

Százhalombattai Arany János Általános Iskola és Gimnázium

Százhalombatta Szent István tér 1.


Versenykiírás letöltése

További letöltések:
Plakát letöltése

 

 

KGYTK 2023/2024 archívum:

Beszámoló letöltése
Versenykiírás 2023/2024-es tanév
Versenyszabályzat
Meghívó
KGYTK online felkészítés
Országos döntő eredmények

Bevezető

Az idei tanév felmenő rendszerű tanulmányi versenyei között szerepelt ismételten a KGYTK, amelynek országos fordulóját az NTP-TV-14-A-0093 jelzésű sikeres pályázat biztosította. Ezzel a szakma a tudományos diákkört egy megkérdőjelezhetetlenül hatékony pedagógiai alternatívaként ismerte el, ahol a résztvevők kultúrához való viszonyulása - különösképp a kommunikáció, a szocializáció és a problémakezelés területén – biztosan pozitív. A diákköri tevékenység további nagyon fontos jellemzője, hogy nem csupán a kiemelkedő adottságokkal bíró tanulók képességbeli gazdagodását segítheti, hanem sokkal szélesebb körben tesz érintetté gyermekeket, hiszen magában foglalja az önművelést, a szubjektív alkotás létrehozását, a forrásközpontok használatát, sőt, a felzárkóztatást is. A diákköri munka mint a tudományos megismerés pedagógiai megközelítése - a képességdifferenciák mellett - figyelmet fordít a megismerés életkori sajátosságaira is. Míg a kiskamasz értelmi tevékenységét inkább az információk begyűjtése határozza meg, addig a kamaszkorban már inkább a begyűjtött információk rendszerezése, a strukturálás lép a tevékenységek előterébe. Mindezeket némiképp az idei rezümé-válogatásunk is példázza. Az országos forduló kiemelt díjazottai közül 4.-es, valamint 7. és 8.-os diákok dolgozatkivonatát olvashatják a következőkben.