MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Aktuális

XXIV. Kutató Gyerekek Tudományos Konferenciája


Próbáld ki az első lépéseket a Nobel-díj felé vezető úton!


Jelentkezési határidő: 2024. november 5.

 

 

A XXIV. KGYTK módosított ütemezése

 

 1.      forduló

 

Dolgozatok feltöltése a honlapra, beérkezése postai úton az iskolába:

kgytk-zalaber.hu      8798 Zalabér Hunyadi u. 2.     2025. március 7. péntek

Meghosszabbítva betegségek miatt:   2025. március 14. péntek

Értesítés a továbbjutásról:                2025. március 27. csütörtök

 

2.      forduló

 

Videófelvételek megosztása:

kutatogyerekek@gmail.com                2025. április 4. péntek

Értesítés az eredményekről:                2025. április 14. hétfő

 

3.   3. forduló   

         

Rezümék feltöltése:

kutatogyerekek@gmail.com               2025. április 30. szerda

Országos döntő:                              2025. május 10. szombat

 

Százhalombattai Arany János Általános Iskola és Gimnázium

Százhalombatta Szent István tér 1.


Versenykiírás letöltése

További letöltések:
Plakát letöltése

 

 

KGYTK 2023/2024 archívum:

Beszámoló letöltése
Versenykiírás 2023/2024-es tanév
Versenyszabályzat
Meghívó
KGYTK online felkészítés
Országos döntő eredmények

Képgaléria

A Budapesten rendezett módszertani konferencia szervezője a KGYTK Tehetségsegítő Tanács, ennek székhelye a zalabéri iskola. Ebben az intézményben működik az Esély és ösztönzés komplex tehetséggondozó modell, amelynek része - a pedagógiai szempontból ugyancsak izgalmas terület- a kiváló minősítésű képzőművészeti tanszak. Egy valódi festői közösség tevékenykedik itt, amely közösség szívesen fogalmaz meg a vizualitás nyelvén közös értékeket az életéről, tágabb és szűkebb, egyénileg értelmezett világáról. Tanáruk, Cseh Németh László, így összegezte céljaikat:

  • Az egyéni és a közös gondolkodás ideákról, valóságról, általánosított tételekről, lehetőségekről a képi megfogalmazás jegyében; legfontosabb fejlesztési területek: vizuális látás, ábrázolás, kreativitás.
  • Az érzelmi intelligencia fejlesztése, a „napkeleti bölcselet” és a „napnyugati kreativitás” hagyományainak és lehetőségeinek egyéni képességhez és életkorhoz szabottan való megjelenítése.
  • A képzőművészet égisze alatt a nemzeti és az európai önazonosságtudat fejlesztése szintén személyre szabottan.

A tanszakosok e tanév év végi tárlatából válogattunk szebbnél szebb alkotásokat.