MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Hírek

Megjelent az ÉSZ 2017-es száma.
december 12.
Megjelent a 2017/18-as versenykiírás
szeptember 11.

Aktuális

Versenyszabályzat 2017/18-as tanév

 

 A pályamunkák feltöltési és postáraadási határideje: 2018. március 19.

 

 

Rezümék összefoglalás - 2012

Duna-Tisza köze régió (Karancslapujtő)

  • Garancz András 4. o. (Thurzóné Mustos Ildikó) Eger: Szent József-forrás Egerben, avagy a csapból is ez folyik!
  • Borbás Áron – Víg Levente 5. o. (Borbás Katalin) Hatvan: Biológiai vízvizsgálat a Bér-patakon
  • Ádám Balázs 6. o. (Jagodicsné Fehér Ágnes) Hatvan: Hatvan város címere a heraldika alapján
  • Szikszai Lilla 6. o. (Bakosné Varga Valéria) Hatvan: Már nem csak a lelkükben magyarok…
  • Tóth Szilveszter 6. o. (Kovácsné Tóth Dorottya) Hatvan: Az „Y generáció” legkedveltebb időtöltése, a facebook
  • Hadzsi Dávid 6. o. (Juhászné Koklács Éva) Kisnána: A II. világháború kisnánai eseményei…
  • Donkó Petra 7. o. (Fenesné Tóth Ágnes) Karancslapujtő: „A menyasszony szép virág”
  • Dudás Júlia – Lavaj Vanessza 7. o. (Hives Adrienn) Karancslapujtő: „Élet” a halál után. Állatpreparátumok
  • Lantos Zsuzsanna 8. o. (Susán Katalin) Karancslapujtő: Mi is az az externátus?
  • Telek Veronika 8. o. (Susán Katalin) Karancslapujtő: Milyen a jó tanár?
  • Szűcs Kitti 8. o. (Dinka Gyuláné) Karancslapujtő: Diszlexiás vagyok, lehetek-e sikeres?
  • Ardelán Ádám 8. o. (Harangozó Csabáné) Kisnána: Romanikris

Tiszántúl régió (Balmazújváros)

  • Hűse Marcell 4. o. (Sutyák Margit) Balmazújváros: Hobbieszközből munkagép
  • Bánfi Bendegúz Balázs 4. o. (Nácsa Judit) Orosháza: Az én tündérmesém, avagy tündérek igenis léteznek!
  • Molnár Vivien 6. o. (Bárdos Zsuzsanna) Orosháza: Jaj pártám, pártám – Menyegzők, vőfélyrigmusok
  • Veres Dóra 6. o. (Kecskésné Mező Mária) Balmazújváros: Stációk a pusztán – Balmazújváros határában lévő csárdák
  • Pénzes Ákos 6. o. (Szekeresné Bereczki Rita) Balmazújváros: Sherlock Holmes személyisége az irodalomban és egy filmben - iskolám tanulói körében végzett kutatás
  • Monostori Tamás 7. o. (Jankó Béláné) Orosháza: Miniatürizált világ
  • Kiss Luca 7. o. (Veres Ildikó) Orosháza:”…világos legyen visszatérted…”
  • Gugyella István 8. o.(Jósné Kiss Erzsébet) Orosháza: A Föld megóvása, avagy „Hogyan fogjuk munkára a Napot!”
  • Madarász Gréta 8. o. (Jankó Béláné) Orosháza: Az orosházi Szemenyei Ádám életútja

Dél-Dunántúl régió (Osztopán)

  • Györék Ármin 5. o. (Erdős Kornél) Somogyjád: Oroszlán a garázsban „A családunk Peugeot 407 autója”
  • Békési Lili 6. o. (Dr. Szijártó Henrikné) Böhönye: Nulla hulladék
  • Kaló Eszter 6. o. (Kisné Varga Erika) Keszthely: Lovak szerepe a MŰVÉSZETEKBEN
  • Bak Gábor 6. o. (Kovács Gáborné) Osztopán: Az osztopáni bezárt hulladéklerakó környezetvédelmi problémái
  • Váradi Nikolett 7. o. (Fűrész János) Báta: Devianciakutatás a felső tagozaton „furcsán normálisak”

Budapest és környéke régió (Százhalombatta)

  • Gulyás Fanni – Majnár József 4. o. (Pötröcz Zsigmondné) Mány: Mindennapi kenyerünk (A búza útja a kenyérré válás folyamatában)
  • Kruska Ádám 4. o. (Kruska Krisztina, Kruska Tibor) Dorog: Teremtés vagy evolució?
  • Magony Gellért 5. o. (Laczkó Gábor) Székesfehérvár: Szent György legendája és székesfehérvári vonatkozásai
  • Molnár Villő 5. o. (Kovács Lajos, Molnár Klára) Dorog: Üvegképek a Dorogi Plébániatemplom ablakfülkéiben
  • Szentmiklósi-Tóth Luca 5. o. (Peszlegné Horváth Éva) Százhalombatta: A folyómedertől a pohárig
  • Bihácsi Bence 5. o. (Gere László) Százhalombatta: Milyen célt szolgált a sánchegyen lévő lövészárok?
  • Szecsődi Fanni 6. o. (Cziglényi Eszter) Dorog: A jellem megváltoztathatósága a Lúdas Matyiban és a Toldiban
  • Horváth Bendegúz – Mohilla Kristóf 6. o. (Széles Lászlóné) Budapest: A XXII. kerület hulladékgazdálkodása…
  • Tóth Lili 7. o. (Szakács Erzsébet) Szentendre: Hetedikesként a környezetért
  • Fehér Dorina 7. o. (Varga Virág, Horváthné Tóth Gabriella) Budapest: Lovasterápia
  • Kocsis Anna Réka 7. o. ( Horváthné Tóth Gabriella, Kocsis Márta) Budapest: Siketek és jelnyelv

Nyugat-Dunántúl régió (Zalabér)

  • Dézsi Réka 4. o. (Országhné Tóth Ágnes) Zalabér: A lovak kommunikációja
  • Zsohár Veronika 4. o. (Ács Klaudia) Zalabér: A magyar címer megismertetése a Zalabéri Általános Iskola 4. osztályos tanulóival
  • Gosztonyi Zoltán – Rácz Levente: (Feiler Zsuzsanna) Sármellék: Diáknyelv vizsgálata a sármelléki felső tagozatos tanulók körében
  • Szép Leila 5. o. (Csiszárné Egyed Aliz) Zalabér: A smiley jelek használata a Zalabéri Általános Iskola 4-8. osztályos tanulóinak körében
  • Varga Dávid István 6. o. (Horváth Krisztina) Nagykanizsa: Thúry György a „versengős vitéz”
  • Szalay Vivien 6. o. (Kiss Albert) Zalabér: A Zalabéri Általános Iskola serdülőinek szexuális kultúrája – kitüntetett figyelemmel a szexuális kultúra változására
  • Zsohár Balázs 6. o. (Zsohárné Stampfel Edit, Tóth Edit) Zalabér: Lovagok és szamurájok
  • Sisák László Sándor 6. o. (Lóthné Tolvéth Katalin) Keszthely: Látjuk-e a fától az erdőt? Erdőtermészetességi vizsgálatok a Keszthelyi-hegységben
  • Rába László 7. o. (Kiss Albert) Zalabér: A szappanos víz, a háztartási ecet és a pétisó hatása a bab csírázására
  • Nagy Ferenc 7. o. (Cseh Németh László) Zalabér: A vadászat régen és ma
  • Csiszár Péter 7. o. (Cseh Németh László) Zalabér: Szimmetria a művészetben
  • Szabó Veronika8. o. (Horváthné Dér Erzsébet) Tapolca: „Nomen est omen” – a név a sors, a végzet