MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Aktuális

XXIV. Kutató Gyerekek Tudományos Konferenciája


Próbáld ki az első lépéseket a Nobel-díj felé vezető úton!


Jelentkezési határidő: 2024. november 5.


Versenykiírás letöltése

További letöltések:
Plakát letöltése

 

 

KGYTK 2023/2024 archívum:

Beszámoló letöltése
Versenykiírás 2023/2024-es tanév
Versenyszabályzat
Meghívó
KGYTK online felkészítés
Országos döntő eredmények

Rezümék összefoglalása - 2010

Duna-Tisza köze régió (Karancslapujtő)

  • Gál Rebeka – Fügedi Gergely 3. o. (Macsinka Krisztina) Eger: Ne játssz a tűzzel!
  • Ádám Balázs 4. o. (Burikné Mészáros Katalin) Hatvan: A lovagok hagyatéka
  • Berta Ildikó – Donkó Petra 5. o. (Fenesné Tóth Ágnes) Karancslapujtő: Brungattyú és suhingó
  • Farkas Ádám 5. o. (Melykóné Tőzsér Judit) Hatvan: A jövő autója
  • Telek Veronika 5. o. (Telekné Simon Krisztina) Karancslapujtő: Karácsonyi népszokások
  • Szabó Dominik 7. o. Kisnána: A holdfelszín alakzatai
  • Borbás Máté 8. o. (Borbás Katalin) Hatvan: Xilofág bogarak egy városi kertben
  • Szilágyi Virág 8. o. (Kökény Adrienn) Karancslapujtő: Bumbulyázástól hamvaszkodásig
  • Boda Bence 8. o. (Gyurkovicsné Szalai Emma) Hatvan: Az energia velünk van
  • Tóth Márk 8. o. (Kovácsné Tóth Dorottya) Hatvan: A modern tanulás

Tiszántúl régió (Balmazújváros)

  • Lehoczky Fanni 4. o. (Kallóné Kárpáti Mónika) Orosháza: Légy válogatós! A szelektív hulladékgyűjtés fontossága
  • Monostori Tamás 5. o. (Jankó Béláné) Orosháza: Páncélosok a III. Birodalomban
  • Balogh Kata 6. o. (Kissné Balogh Krisztina) Szentpéterszeg: Báthori Erzsébet a cseteji szörny (Igazak-e a Báthory Erzsébetet övező legendák?)
  • Jónás Noémi 7. o. (Bordásné Nyíregyházki Mária) Orosháza: Egy tradíció tovább él: Az orosházi kenyér múltja és jelene az Európai Kenyérünnepek tükrében
  • Zvolenszky Nóra 7. o. (Bárdos Zsuzsa) Orosháza: Falfirkák 2010-ből Orosházáról
  • Berecz Gábor 7. o. – Bagi Veronika 8. o. (Földesiné Tóth Erika) Balmazújváros: Aktív turisztikai típus – A vizitábor szerepe életünkben
  • Erdei Adrienn 8. o. (Zángó Ibolya) Szentpéterszeg: A szentpéterszegi Református Népiskola az 1939/1940-es tanévben
  • Tobak Myrtill 8. o. (Koczka Istvánné) Orosháza: Előítélet – Mit tudunk a cigányokról?

Dél-Dunántúl régió (Osztopán)

  • Bainter Janka 4. o. (Baintner János) Somogyjád: A kutyák gyermekek elleni agresszivitása
  • Bak Gábor 4. o. (Kovács Gáborné) Osztopán: Szennyezi a pálinkafőző az osztopáni Tarasica-patak vízét?
  • Békési Lili 4. o. ( Szíjártó Henrikné) Böhönye: Címerképek
  • Kovács Vanda 4. o. (Radics Natália) Osztopán: Tanítható-e az aranyhalam?
  • Németh Dániel 6. o. (Árvai Ilona) Mesztegnyő: A mesztegnyői zendülés
  • Bogdán Hajnalka 7. o. (Erdős Kornél) Somogyjád: Jövőnk energiája – egy barátságos atomerőmű
  • Fábos Cintia – Molnár Csanád 7. o. (Kaprinyák Tiborné) Siklós: „Szemét” problémák, avagy a szelektív hulladékgyűjtés helyzete Siklóson
  • Gerencsér Anna 7. o. (Dr. Szíjártó Henrikné) Böhönye: A magyar néptánc története… A szenyéri lakodalmi néphagyomány gyűjtése
  • Farkas Péter – Mogyoród Renátó 8. o. (Kontár Zsolt) Siklós: Szőlősorok árnyékában. A Villány-Siklós Borvidék
  • Nagy Anna 8. o. (Fenyőné Antal Judit) Kaposvár: A böhönyei református egyházközösség és templom története, a gyülekezet templomba járási szokásai

Budapest és környéke régió (Százhalombatta)

  • Orova Dorina 3. o. (Nagy Lajosné, Matyi József) Székesfehérvár: A kenyéren megjelenő penészgomba fejlődése különböző körülmények között
  • Magony Gellért 3. o. (Nagy Lajosné, Matyi József) Székesfehérvár: Hogyan működhet Leonardo da Vinci váltakozó mozgású erőgép
  • Pluhár Zsófia 3. o. (Nagy Lajosné, Matyi József) Székesfehérvár: Nem ilyen lovat akartam – Avagy, helyes-e a Szent István szobrok lóábrázolása?
  • Ondi Gábor 3. o. (Nagy Lajosné, Matyi József) Székesfehérvár: Hogyan működhet Leonardo da Vinci váltakozó mozgású emelőgép
  • Papp Dóra 4. o. (Andrásikné Kiss Mária) Budapest – Rózsakert: Az első Magyarországon nyomtatott könyv
  • Tóth Alexandra – Zsitnyányi Ábel 4. o. (Hajdúné Lovas Zsuzsanna) Budapest – Rózsakert: Alázatra emelő bábok
  • Kovács Gergely 6. o. (Tóth István) Székesfehérvár: Kísérletek a Lego Mindstoms robotmodellel
  • Czaier Péter 6. o. (Takács Éva) Budapest – Hermann Ottó Ált. Iskola: A sárközi lakodalom – A párválasztástól a tikverőig
  • Szűcs Emánuéla 8. o. (Kádár Krisztina) Mány: A klímaváltozás hatásai

Nyugat-Dunántúl régió (Zalabér)

  • Kustos Veronika 3. o. (Nagy-Kövi Bernadett) Keszthely: A gyermekek rajzkészségének fejlődése 8 hónapos kortól 10 éves korig, különös tekintettel az emberábrázolásra
  • Tavaszi Anna 4. o. (Katonáné Rosta Hedvig, Kissné Varga Erika) Keszthely: Boszorkányok a magyar népmesékben
  • Zsohár Balázs 4. o. (Végh Judit) Zalabér: A spártai hopliták és római legionárisok fegyverzetének összehasonlítása
  • Rába László 5. o. (Kiss Albert) Zalabér: Az anyagok szétválasztása, különös tekintettel egy heterogén keverékre
  • Horváth Andrea – Lakatos Alexandra 6. o. (Kiss Albert) Zalabér: Lehet könnyebb és szórakoztatóbb a tanulás? – Játékok a természetismeret tanulásához
  • Nyerges Csenge – Tóth Zsófia 7. o. (Kiss Albert) Zalabér: Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulóinak véleménye az ideális nőről és az ideális férfiról
  • Légler Imre 7. o. – De Francesco Dániel 8. o. (Kiss Albert) Zalabér: Egy pirotechnikai lánc készítése
  • Szijártó Márton 7. o. (Táborfiné Szabó Ilona) Nagykanizsa: „Őseinket felhozád…” Árpád népének honfoglalása a Kárpát-medencében
  • Bertha Eszter – Talabér Dorina – Farkas Eszter 8. o. (Dézsi Ágnes) Zalabér: A zalabéri diákok tévénézési szokásai
  • Cseh Németh Rafael 8. o. (Kiss Albert) Zalabér: A zalavégi lakosság gazdaságetikai szemléletének formálási szükségessége a reményteljes jövőkép végett