MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Hírek

Megjelent az ÉSZ 2017-es száma.
december 12.
Megjelent a 2017/18-as versenykiírás
szeptember 11.

Aktuális

Versenyszabályzat 2017/18-as tanév

 

 A pályamunkák feltöltési és postáraadási határideje: 2018. március 19.

 

 

Publikációk

Folyóiratok

  • Cseh Németh László - Egyedi látásra és kreativitásra nevelés a képzőművészet eszközeivel a Zalabéri Általános Iskolában
  • A TDK lehetőségei az általános iskolai tehetséggondozásban. In: Új Pedagógiai Szemle, 2001. március (88-98.p)
  • Minőségdíjas tehetséggondozás. In: Új Katedra 2002. november
  • A tudományos diákköri munka kihívásai az általános iskolai pedagógusok számára. In: Pedagógusképzés, 2007. III. szám
  • A tudományos diákkörök helye a tudományos alkotó munkára való felkészítésben. In: Új Pedagógiai Szemle, 2010./5 (49-56p)
  • Mi a KGYTK? www.tanarkepzohalozat.hu Pannon Egyetem MFTKI NI, Pápa, 2011.
  • Zsolnai József: Kutatói utánpótlás már Tízéves kortól. Magyar Tudomány 2004. 246. p.

Könyvek

  • Kiss Albert: Kreatív természettudományi tehetséggondozás - Lehetséges irányok tehetségsegítő pedagógusoknak - Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2014
  • Kiss Albert: Tudományos diákkör az általános iskolákban – Zalabér szerepe az első 10 évben. Pannon Egyetem ÉKP Országos Központja és Zalabéri Általános Iskola, Zalabér, 2009.
  • Kiss Albert: Tudományos diákkör az általános iskolákban – A diákkör létrehozása és működtetése, Zalabéri Tehetségpont, Zalabér, 2010.
  • Kiss Albert: Alkottató természettudományi pedagógia az általános iskolában - módszertani lehetőségek útmutatója. Zalabéri Teheteségpont, Zalabér, 2011.
  • Kiss Albert: A természetismeret alkottató tantárgypedagógiája – Hogyan segíthetjük a szubjektív alkotást tanórán? In: Lehetőségek és alternatívák a Kárpát-medencében – Módszertani tanulmányok, Kaposvári Egyetem, 2011. (351-356.p)
  • Zsolnai József: A tudomány egésze. A magyar tudomány tudománypedagógiai szemléje. Budapest, Műszaki Kiadó, 2005.