MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Aktuális

XXIV. Kutató Gyerekek Tudományos Konferenciája


Próbáld ki az első lépéseket a Nobel-díj felé vezető úton!


Jelentkezési határidő: 2024. november 5.


Versenykiírás letöltése

További letöltések:
Plakát letöltése

 

 

KGYTK 2023/2024 archívum:

Beszámoló letöltése
Versenykiírás 2023/2024-es tanév
Versenyszabályzat
Meghívó
KGYTK online felkészítés
Országos döntő eredmények

Publikációk

Folyóiratok

  • Cseh Németh László - Egyedi látásra és kreativitásra nevelés a képzőművészet eszközeivel a Zalabéri Általános Iskolában
  • A TDK lehetőségei az általános iskolai tehetséggondozásban. In: Új Pedagógiai Szemle, 2001. március (88-98.p)
  • Minőségdíjas tehetséggondozás. In: Új Katedra 2002. november
  • A tudományos diákköri munka kihívásai az általános iskolai pedagógusok számára. In: Pedagógusképzés, 2007. III. szám
  • A tudományos diákkörök helye a tudományos alkotó munkára való felkészítésben. In: Új Pedagógiai Szemle, 2010./5 (49-56p)
  • Mi a KGYTK? www.tanarkepzohalozat.hu Pannon Egyetem MFTKI NI, Pápa, 2011.
  • Zsolnai József: Kutatói utánpótlás már Tízéves kortól. Magyar Tudomány 2004. 246. p.

Könyvek

  • Kiss Albert: Kreatív természettudományi tehetséggondozás - Lehetséges irányok tehetségsegítő pedagógusoknak - Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2014
  • Kiss Albert: Tudományos diákkör az általános iskolákban – Zalabér szerepe az első 10 évben. Pannon Egyetem ÉKP Országos Központja és Zalabéri Általános Iskola, Zalabér, 2009.
  • Kiss Albert: Tudományos diákkör az általános iskolákban – A diákkör létrehozása és működtetése, Zalabéri Tehetségpont, Zalabér, 2010.
  • Kiss Albert: Alkottató természettudományi pedagógia az általános iskolában - módszertani lehetőségek útmutatója. Zalabéri Teheteségpont, Zalabér, 2011.
  • Kiss Albert: A természetismeret alkottató tantárgypedagógiája – Hogyan segíthetjük a szubjektív alkotást tanórán? In: Lehetőségek és alternatívák a Kárpát-medencében – Módszertani tanulmányok, Kaposvári Egyetem, 2011. (351-356.p)
  • Zsolnai József: A tudomány egésze. A magyar tudomány tudománypedagógiai szemléje. Budapest, Műszaki Kiadó, 2005.