MESTER és TANÍTVÁNYA

Tóth István: A természettudomány kutatásmódszertanának adaptációs lehetőségei 10-14 éves tanulók tudományos diákköri munkáinak megvalósításához
Megtekint...

Hasznos linkek

A projektet támogatták:

 

Nemzeti Tehetség Program

logo nemzeti tehetsegprogram

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

 emet  logo fekvo szines rgb png

 

Emberi Erőforrások Minisztériuma

logo emberi eroforrasok miniszteriuma

Székely Eszter (4.o.): Mindennapos testnevelés Osztopánban

rezume-szekelyeszterIskola: Illyés Gyula Általános Iskola Osztopáni Tagiskolája
Dolgozatom címe: Mindennapos testnevelés Osztopánban
Felkészítő: Kovács Gáborné
A kutatás tudományterületi kapcsolódása:
Pedagógiatudomány – neveléselmélet –  oktatáselmélet
Élettudományok – humánbiológia
Módszerei: megfigyelés – kérdőív – interjú

Ebben a tanévben először veszek részt a Tudományos Diákköri munkában. Témám a mindennapos testnevelés bevezetésével foglalkozik.

Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy iskolánkban okozott –e problémát a mindennapos testnevelés megszervezése, valamint a gyerekek miként fogadták, hogy két testnevelés órával több van hetente. Interjút készítettem Balogh Zoltán tagintézmény-vezetővel, kérdőív segítségével megtudtam, hogy diáktársaim miként vélekednek erről a törvényről.

A kérdőív kiértékelését átadom az iskola vezetőségének, hogy a következő tanévben az órarend elkészítésénél vegyék figyelembe a diákok felmerült problémáit.